Nawadnia i hamuje! ORSALIT® plus smektyn startuje z kampanią

autor: Redakcja Portalu | 20.04.2016

Czym wyróżnia się kampania dla marki ORSALIT® plus smektyn? Porad na temat tego, jak walczyć z biegunką udzielają dzieci! Jak opowiadają o problemie? Z humorem, ale też merytorycznie.

Przekaz koncentruje się na aspekcie edukacyjnym, dotyczącym postępowania w trakcie biegunki, budowanie świadomości produktu na polskim rynku oraz jego unikatowości. ORSALIT® plus smektyn to jedyny środek o podwójnym działaniu, który nawadnia i hamuje biegunkę. ORSALIT® plus smektyn zaleca się stosować w postępowaniu dietetycznym w celu:

  • skrócenia czasu trwania biegunki,
  • łagodzenia objawów biegunki,
  • ochrony (powlekania) błony śluzowej
  • żołądka i jelit w trakcie biegunki,
  • adsorpcji szkodliwych czynników wywołujących biegunkę,
  • uzupełniania płynów i składników mineralnych w przypadku zaburzeń gospodarki wodno-elektrolitowej.

Doustny płyn nawadniający ORSALIT® plus smektyn – o pysznym malinowym smaku – przeznaczony jest dla dzieci po 1. roku życia i dla dorosłych. Nie zawiera glutenu, laktozy i białka. Zawiera on smektyn dwuoktanościenny – naturalny glinokrzemian, który posiada właściwości adsorbowania (wiązania) bakterii, wirusów i toksyn oraz usuwania ich poza organizm. Smektyn wytwarza warstwę ochronną, powlekającą błonę śluzową przewodu pokarmowego, dzięki czemu zmniejsza objawy stanu zapalnego, wzmacnia przepuszczalność błon śluzowych, poprawia konsystencję stolców i skraca czas biegunki.

Strategia działań obejmuje współpracę z blogosferą, stworzenie poradnika, będącego kompendium wiedzy o postępowaniu w czasie biegunki, a także spotów reklamowych, budowę dedykowanego landing page kampanii oraz mocnego wsparcia mediowego.

Video

Istotną częścią kampanii są spoty reklamowe, przedstawiające dziecięcą zabawę. Mali bohaterowie spotu własnymi słowami, z dziecięcej perspektywy odpowiadają o najważniejszych aspektach związanych z biegunką. Taki, kreatywny zabieg zapewnia humorystyczny i interesujący wydźwięk filmów, ale także podkreśla, że wspominana dolegliwość najczęściej występuje właśnie u dzieci. W spotach pojawia się także postać małego lekarza. Chłopiec zdradza swoją receptę na biegunkę. Jest on także twarzą całej kampanii marki.

Posty na blogach

Kampania obejmuje również współpracę z blogerami parentingowymi, którzy wspólnie z ekspertem ORSALIT® plus smektyn, stworzyli poradnik dla rodziców, będący kompendium wiedzy oraz porad związanych z biegunką u dzieci. W specjalnie przygotowanym na potrzeby kampanii e-booku znaleźć można informacje na temat tego, jakie są najważniejsze objawy biegunki u dzieci, jakie są symptomy i zagrożenia odwodnienia u dziecka, jak sobie radzić z biegunką, a także jak powinna wyglądać dieta podczas biegunki. Nad konsultacją naukową poradnika dostępnego na landing page www.nawadniaihamuje.orsalit.pl czuwała dr n. med Kinga Kowalska-Duplaga.

Dodatkowo, blogerzy przeprowadzili na swoich blogach konkurs, w którym zadaniem było narysowanie przez dzieci „potworka” w brzuszku każdego, cierpiącego na biegunkę.

W kampanii wzięli udział: Szczęśliva, Oczekując, Mum and the City, Kinderki, a także Matka Wariatka.

Za strategię, pomysł kreatywny oraz realizację kampanii ORSALIT® plus smektyn odpowiada agencja INSIGNIA.

Sprawdź więcej na: www.nawadniaihamuje.orsalit.pl


@ śledź nas na instagramie
powrót do góry